Zwroty lub wymiana towaru

Gwarancja bezpiecznych zakupów w sklepie Cardano Jewellery obejmuje możliwość zwrotu lub wymiany zakupionych u nas produktów w przeciągu 14 dni roboczych od ich otrzymania.

 

Warunki, które musi spełniać zwracany lub wymieniany towar:

- nieużywany

- w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu

- zawierający wszystkie metki

- czysty

 

Termin

Zwrotu lub wymiany można dokonać w przeciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki.

 

Przesyłka

Towar należy przesłać w opakowaniu uniemożliwiającym zniszczenie. Do przesyłki należy koniecznie dołączyć potwierdzenie zakupu oraz paragon fiskalny lub fakturę (zawsze wysyłane razem z zamówieniem). Chętnie poznamy również przyczynę zwrotu lub wymiany (nie jest to wymagane). Koszt przesyłki ponosi klient. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.

 

Adres wysyłki zwrotów

Cardano Jewellery

ul. Św. Katarzyny 4

87 - 100 Toruń

 

Towary, które nie podlegają zwrotom i wymianie

Zgodnie z art. 10 pkt. 4 ustawy z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów przy sprzedaży na odległość informujemy, że zwrotom i wymianie nie podlegają wyroby wykonywane na indywidualne zamówienie klienta tzn. obrączki ślubne i pierścionki z brylantami.

 

Nie uznanie zwrotu lub wymiany

Towar, który nie zostanie przyjęty przez nas do zwrotu lub wymiany, np. niespełniający powyższych warunków, zostanie odesłany do Klienta na jego koszt.

 

Uszkodzenie towaru podczas transportu

Reklamacje dotyczące uszkodzenia towaru podczas transportu będą rozpatrywane wyłącznie na podstawie protokołu spisanego w obecności doręczyciela. Prosimy o sprawdzanie stanu przesyłki przy jej odbiorze.

 

Zwrot pieniędzy

Po otrzymaniu przesyłki zgodnej z powyższymi wymaganiami i przyjęciu zwrotu przez sklep zwracamy pieniądze w przeciągu 7 dni roboczych:

1) na konto bankowe, którego numer należy podać w przesyłce ze zwrotem

2) na kartę płatniczą, w przypadku zamówień opłaconych kartą

 

Cardano Jewellery nie zwraca należności za przesyłkę oraz usługi dodatkowe (np. ozdobne pakowanie, koszt przesyłki). W przypadku przesyłki darmowej od kwoty zwrotu odejmujemy koszt przesyłki zgodny z tabelą opłat za przesyłki danego typu.

               

Wymiana

W przypadku chęci wymiany towaru prosimy o jego przesłanie zgodnie z powyższymi zasadami. Do przesyłki należy dołączyć informację na jaki inny towar ma zostać wymieniony. Prosimy o upewnienie się na naszej stronie, czy zamawiany przez Państwa produkt jest dostępny. Prosimy też o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta celem rezerwacji danego produktu.

Koszt przesyłki nowego towaru jest identyczny z tabelą kosztów dostawy. Kwotę prosimy dołączyć do wymienianego towaru lub przelać na nasze konto.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel